سوالات پر تکرار
شرایط ارسال چگونه است؟
اگر محصولی در سبد خود دارید که مزیت «ارسال رایگان» دارد، هزینهای بابت ارسال پرداخت نخواهید کرد و ارسال برای شما به طور کامل رایگان خواهد بود.
آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟
بله تا قبل از ارسال پیامک تکمیل سفارش امکان پذیر هست و میتوانید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
آیا در صورت سالم نبودن کالا مرجوع میشود؟
در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد، تا ۷ روز بعد از تحویل، بازپس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم میشود. بنابراین لازم است حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان خانومی تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید. برای اطلاع از نحوه بازگشت کالا، گزینه «بازگشت کالا» را مطالعه نمایید.
چگونه میتونم کالای مناسب پوستم انتخاب کنم؟
در توضیحات هر محصول علاوه بر نحوه مصرف نحوه عملکرد روی پوست توضیح داده شده با مطالعه توضیحات هر محصول به درستی به محصول سازگار با پوست خود پی میبرید.